joi, 21 aprilie 2011

Goana dupa raspunsuri

Caut raspunsuri...si nu gasesc de ce a plecat...da ce nu ma ales...de ce acum sufar..de ce il iubesc...nimeni nu imi raspunde...toti vor ca eu sa aflu...sa aflu ca realitatea e dura...si ca el...a plecat cu a lui taratura.
Il vreau si simt ca aripile imi sunt frante...numai pot zbura cand el nu e langa mine...de ce nu pot zbura...de ce am doar o aripa...de ce o am doar pe a mea...a lui a luat-o cu el...si i-a dat-o ei...acum de ce o ajuta pe ea?
Si vreau....trecutul sa revina prezent....de ce el e acum absent....de ce ramanem mereu fara raspunsuri...si fugim sa le cautam...nu ne dam batuti...cu toate astea incercam...nu le gasim...nu tradam realitatea...dansam cum ea ne canta...de ce simtim nevoia sa ne mintim singuri...cand stiim realitatea....de ce simt ca mor cand aud recele "nu"?
De ce soarele fuge de luna...de ce sunt oameni drogati cu pastile si nu cu dragoste....de ce nu sunt oameni drogati de prea multa dragoste....de ce...de ce nu gasesc...raspuns...de ce fug atat....dupa cateva cuvinte care ma fac sa inteleg adevarata fata a vietii...asa....:-?? oare mai exista cineva care cauta la fel de mult raspunsuri..?
De ce simt nevoia cand sunt singura...sa fiu luata in brate si sa simt ca nimeni din jur nu ma poate atinge sau sa imi faca rau?

De ce fugim atat dupa raspunsuri...de cand ne nastem pana cand murim...chiar daca stim ca nu le vom gasi...asa suntem noi oamenii vrem mai mult...si cand ajungem sa aflam ceva....va trebui sa o luam de la inceput....si dezvaluim tuturor..raspunsurile...care le aflam...si nu facem nimic....oare din aceasta cauza sunt unele raspunsuri asa greau de gasit :|?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu